Tuesday, March 16, 2010

Słowem wstępu/ Short introduction

Pomysł na pisanie bloga o mojej przygodzie z Rumunią nie jest mój.
Pisanie bloga to chyba nie do końca „my thing”, z różnych powodów, ale jako że od pewnego czasu zaniedbuję moich znajomych, którzy nie wiedzą co się u mnie dzieje i czy nie porwał mnie jakiś Cygan ze złotym zębem, coby mnie sprzedać, postanowiłam zacząć spisywać moje przemyślenia, obserwacje i ogólnie subiektywne opinie na temat tego kraju pełnego sprzeczności.

Blog ten to mój sposób, aby utrzymać kontakt z rodziną i znajomymi, gdziekolwiek się oni znajdują w tym momencie. Komentarze i maile są mile widziane.




The idea of writing a blog about my Romanian adventures is not mine.
Writing a blog is probably not "my thing", for various reasons, but since for some time I have been neglecting my friends, who are not up to date with what is going on with me and may be afraid I have been kidnapped by some Gypsy, I decided to start writing down my thoughts, observations and general subjective opinions about this country full of contradictions.

This blog is my way of staying in touch with my friends and family. I hope you enjoy it. All coments or emails are more than welcome

No comments:

Post a Comment